اعتراض یک سردفتر و بی تفاوتی صدا و سیما به فرمان رهبرانقلاب | چه منافعی در کار است؟ - کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان جنوبی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اعتراض یک سردفتر و بی تفاوتی صدا و سیما به فرمان رهبرانقلاب | چه منافعی در کار است؟

مهدی هادی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران گفت: چند شب قبل صدا وسیما درخصوص سند خودرو در بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما گزارشی تهیه کرد و با بی انصافی در خصوص هزینه های وصولی سند خودرو در دفاتر اسناد مطالبی عنوان کرد که نیاز به تبیین داشت اما این حق از جامعه سردفتری سلب شد.

وی افزود: برخی مسئولین واصحاب رسانه در راس آن صدا و سیما با این تخریب رسانه ای به قانون گریزی جایزه دادند واگر فرصتی در اختیار همکاران ما گذاشته شود موضوع مظلومیت دفاتر اسناد رسمی تبیین می شود.

هادی گفت: دفاتر اسناد رسمی به موجب قانون سال هاست هزینه های سنگین حقوق دولتی را وصول می کنند و جالب این است زمانی که دفاتر اسناد رسمی مالیات وصول می کردند بنام دفاتر تمام می شد و دفاتر به سبب وصول حقوق دولتی مفت خور خطاب شدند و پلیس دفاتر را متهم به وصول پول مفت نمود اما دربرنامه پخش شده موضوع مالیات بنام خزانه تبیین شد.

وی ادامه داد: مجری صدا وسیما دراین برنامه ماده واضح ۲۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی را که تنظیم سند را در صلاحیت دفاتر دانسته به طور کامل غلط تفسیر کرد.

این سردفتر اسناد رسمی از دوستان پلیس خواست فلسفه تعویض پلاک را تبیین کنند و در ادامه این سئوالات را مطرح کرد چرا باید پلاک خودرو تعویض شود؟ آیا کاری را که کارکنان مرکز منحله تعویض پلاک انجام می دهند درتوان مردم یا دفاتر نیست؟چرا اگر بحث منافع مادی پلیس نیست چرا نباید دفاتر اسناد که در سراسر کشور وحتی در بخش های کوچک دایر است موضوع اصالت خودرو را بررسی نکنند؟

وی تاکید کرد: اگر قانون اجازه دهد بنده حاضرم سند خودرو را رایگان تنظیم کنم به شرطی که دولت هم حقوق دولتی را از سند خودرو حذف کند همچنان که تقریباً با حذف تنظیم سند در دفاتر اسناد(البته به صورت غیر قانونی)برخی حقوق دولتی مثل حق الثبت که بیشتر آن به سازمان هلال احمر تعلق دارد بلا وصول می ماند.

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران هم اعلام کرد: رسانه ملی در سالهای اخیر حمایت همه جانبه ای از شرکت خصوصی رهگشا و مراکز شماره گذاری خودرو داشته و اخبار نشست های خبری کانون سردفتران و دفتریاران را به طور بی رحمانه ای سانسور کرده است که این برخلاف سیاست های رهبرانقلاب است.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false