صدور ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هکتار سند مالکیت در خراسان جنوبی| تقدیر اداره ثبت اسناد از کانون سردفتران و دفتریاران - کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان جنوبی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
صدور ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هکتار سند مالکیت در خراسان جنوبی| تقدیر اداره ثبت اسناد از کانون سردفتران و دفتریاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمد محمد زاده در دیدار نوروزی دیدار نوروزی سردفتران و دفتریاران خراسان جنوبی با اشاره به این که در سال گذشته تثبیت ارضی ملی یکی از مهم ترین اقدامات بوده است گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴ هزار قطعه تثبیت مستثنیات اجرایی و ۶ هزار قطعه مستثنیات در حال تثبیت است.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل کانون سردفتران و دفتریاران استان با اداره کل ثبت اظهار کرد: با این که نسبت به استان های دیگر تعداد نیروها محدود بود و راه سختی را پیش رو داشتیم اما با همت همکاران و تلاش های شبانه روزی توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در لیست استان های برتر قرار گیریم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان جنوبی با اشاره به وجود هزار و ۸۰۰ قطعه اراضی ملی در سطح استان افزود: از ۱۴ و نیم میلیون هکتار اراضی ملی حدود ۱۴ میلیون و ۲۸۰ هزار هکتار را تثبیت کردیم و برای ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هکتار سند مالکیت صادر شد که اسناد را به خزانه ارسال کردیم و آن مقدار باقی مانده بعد از اجرای مقررات تثبیت می شود.

وی با اشاره به رشد ۲۱ درصدی صدور اسناد مالکیت افزود:در سال ۹۹ تعداد ۳۷ هزار سند مالکیت صادر شد که این آمار در سال ۱۴۰۰ به ۴۵ هزار و ۵۰۰ سند رسید و توانستیم رتبه اول کشور را در افزایش تعداد اسناد صادر شده در کشور به دست آوریم.

در ابتدای این جلسه مهدی هادی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران خراسان جنوبی با تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مدیر کل و معاونان و مدیران ثبت اسناد و املاک استان گفت: سال ۱۴۰۰ سالی همراه با استرس و فراز و نشیب برای دفاتر اسناد رسمی بود که امیدواریم با بهره گیری از تجربیات گذشته یک برنامه مدون چند ساله را تنظیم کنیم تا در حوزه سردفتری بتوانیم دفاتر اسناد رسمی را به جایگاه واقعی برسانیم.

همچنین افراد حاضر در جلسه مواردی و مشکلاتی را در حوزه کاری مطرح کردند و مدیر کل ثبت اسناد و املاک پاسخ های مربوطه را ارائه و در صورت نیاز دستور پیگیری داد.

 

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false